عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

جشن تولد 3 سالگی دردونه ام

1394/2/24 23:53
نویسنده : مامانی رادین
2,373 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

خداوند درهای آسمانش را گشود و یکی از فرشتگان زیبایش

را روی بال پریان تا زمین بدرقه کرد

آن فرشته آسمانی کوچک در دامان ما فرود امد و خانه مان

راسبز کرد و اکنون سومین سال امدنش را جشن گرفتیم

عزیز دل مامان.....رادین گلم

ای تنها دلیل بودنم و ای بهانه زیبای زندگی

تولدت هزاران بار مبارک

عاشقانه دوستت دارم و تا پای مرگ بعد از خدا

میپرستمت زیبای من

شکلک های محدثه

سلام به همه دوستای عزیز و مهربونم که شرمنده همشون شدم به خاطر یه سری مسایل سرم شلوغ بود و نتونستم بهتون سر بزنم و حتی جواب کامنتای مهربونتونو بدم .مخصوصا مامان امیرعلی گل که از همین جا تولدشو تبریک میگم ایشالا هزار ساله بشه عزیزم.بوووووووووووس

حتما میایم بهتون سر میزنم به دلایلی خیلی درگیریم

امسال برنامه ها جور شد تا یه جشن برای سومسن سال حضورت بگیریم .اول از همه از لباسامون شروع کردم برای خرید عید که رفته بودیم یه دست کت و شلوار هماهنگ با تم تولدت پیدا کردم. لباس خودمم خودم دوختم که به دلیل سردرد و خونه تکونی تا یه هفته قبل از مراسم طول کشید و بعد دادم دوست عزیزم روشو برام سنگ دوزی کرد و خیلی خوشگل شد و همه خوششون اومد

برای تولدت رنگ آبی و زرد و با تم پرنس و تاج گذاری انتخاب کرده بودم که به دلایلی 3روز قبل از تولد عوض شد و مینیون ها رو انتخاب کردیم خوبی این تم بودن رنگ آبی و زرد بود

مراسمو به خاطر زیاد بودن مهمونا و راحتی اونا خونه مامان مهین گرفتیم.شب قبل از تولد مشغول تزیینات بودیم که یه بادکنک تو دست رادین ترکید و محکم خورد تو صورتش همون لحظه چشماش قرمز شد و اشک میومد و ابریزش بینی پیدا کرد خواستم ببرم دکتر که نذاشتن و گفتن چیزی نشده ولی همش بهونه میگرفت و میگفت مامانم از دستت چشمام چکار کنم قربون چشمات برم توی تمام عکسا چشای نازت و بینی ات قرمزه

خدا رو شکر چیزی نشد و خدا بهون رحم کرد فردا صبحش قبل از رفتن به آرایشگاه هر کاری کردم نذاشتی قطره  استریل بریزم و شربت ابریزش بینی بهت دادم و سپردمت به مامان فرشته اینا و رفتم ولی دوباره تو حموم موقع بیرون اومدن خورده بودی زمین و کلی گریه کرده بودی مامان بمیره پیشت نبودم

خوب همه اینا دست به دست هم داد که من کلی از برنامه هایی که داشتمو نتونم انجام بدم و کلی خوراکی مثل دراژه های رنگی و بیسکوییت و...کلا یادم رفت بزارم رو میز

ولی به طور کل خیلی خوش گذشت و رادینمم خیلی خوشحال بود و همش میرقصید

Разноцветные цветы

کارت دعوت میهمونا

Разноцветные цветы

تنها عکس از تزیینات

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

ساعت به دنیا اومدن رادینم

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

کندی بار نصفه چیده شده

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

عکساتو از لحظه تولد تا الانو توی 2 تا کلیپ بود که موقع سرو کیک و بستنی توی تی وی پخش کردیم

این عکسارو از روی تی وی انداختم

Разноцветные цветы

کیک خوشمزه مون

Разноцветные цветы

برگه یادگاری پر از آرزوهای قشنگ برای رادینم

Разноцветные цветы

اینم رادینمون که کلا کیکی شد حتی کفشش.به نیایش هم زور کرده بود بیا دستمو لیس بزن بخورقه قهه

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

موقع سرو بستنی تنها عکسی که سالن کمی مشخص

Разноцветные цветы

فوت کن..فوت کن..فوت کن      شمعارو خاموش کن

فوت کن..فوت کن..فوت کن      غم رو فراموش کن

Разноцветные цветы

بریدن کیک با همکاری نیایش خاله(آنای رادین)

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

عاشق این عکس 2 تاییمونم محبت

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

Разноцветные цветы

اینم مهمون کوچولوی جشنمون سوفیا خانوم که عکسی ازش تو جشن نداشتم

Разноцветные цветы

به دلیل حضور خودم توی عکسا و منشوری بودن مجبور شدم بیشتر عکسارو طوری بزارم خودم نباشم

با اینکه اصلا از کندی بار راضی نبودم و بیشتر خوراکی ها تو کابینت موند ولی خیلی خوش گذشت مخصوصا به رادین تو کل جشن وسط در حال رقص بود

 x6.gif

پسندها (16)

نظرات (22)

عمه فروغ
25 اردیبهشت 94 12:17
تولد تولد تولدت مباااااااااااااااارک رادین گلم 3 بهار زندگیت مبارک عزیزم 100 سال به این سال ها ان شاا.. همیشه تندرست و شاد باشی مامان جون دست دردنکنه با این همه زحمت همه چیز عالی شده
مامانی رادین
پاسخ
سلام فروغ جون ممنون از لطفت قربونت برم
مامان رويا
25 اردیبهشت 94 14:00
ماشاالله پسرتون خيلي خوشگله تولدشم مبارك باشه خداحفظش كنه
مامانی رادین
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان آرمین
26 اردیبهشت 94 9:31
تولدت مبارک عزیز دلم.ایشالله 120 ساله شی گلم.
مامانی رادین
پاسخ
ممنون زهرا جان]
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
26 اردیبهشت 94 13:11
سلا م عزیزم به به تولد گل پسرمون مبارک هزار ماشا الله چقدر خوشتیپ شده ایشا الله تبریک دومادیش و بگیم . تزئیناتم که حرف نداره خسته نباشی خانومی
مامانی رادین
پاسخ
سلام نسیم جون ممنون گلم ببوس ملودی عزیزمو
مامان مهراد
28 اردیبهشت 94 13:47
سلام. تولدت مبارک رادین جونم. چه تولد خوشگلی.... خسته نباشین. امیدوارم جشن تولد 30سالگی رو کنار هم بگیرین.
مامانی رادین
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم مرسی ایشالا
خاله مهتاب
28 اردیبهشت 94 14:45
تولدت مباااااااارک رادین جونم..ایشالا 100 ساله شی، نه 120 ساله شی، نه120 سال کمه، همیشه زنده باشی..
مامانی رادین
پاسخ
قربونت خاله جون ممنون
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 18:49
سلام به روی ماهت دوست خوبم اول از همه تولد پسر خوشگلم رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشه قربون اون چشای خوشگلت ... الهی بمیرم برات که زمین خوردی آخ دوستم نگوووووووووووووووووو که همیشه این اتفاقات تو روزایی که نباید میافته و آدم رو گیج میکنه تولدش خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگله عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامانی رادین
پاسخ
سلام الهه عزیزم ممنون لطف داری.آره والا فقط خدا رحم کرد چیزیش نشد دوستون داریم
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 18:51
اگه بهم گفته بودی من تم کامل مینیون رو برات ایمیل میکردم . خیلی زیاد دارم ازش تولد 2 مبینم اگه یادت باشه مینیون بود .... حالا برای تم تولد امسالش دارم تلاش میکنم اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف که چه کار سختیه با این تفاوت که یکسال بزرگتر شده و بیشتر متوجه میشه فدای همتوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامانی رادین
پاسخ
ممنون عزیز دلم 2 شب به تولد مونده بود مینیون و انتخاب کردیم.واقعا سخته ولی شما که ماشالا خوش سلیقه ای حتما بهترین میشه عزیزم
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 19:00
راستی در مورد خواب رادینم توی اتاقش الهی فداش بشم اصلا نگران نباش خیلی کار سختی نیست و خیلی راحت کنار میاد . مطمئن باش من تا 7 شب اول کنار تختش میخوابیدم و باهاش حرف میزدم و قصه میگفتم تا خوابش ببره . گاهی اوقات هم حضورم رو بهش اعلام میکردم که هستم و نگران نباشه و بخوابه ... اول از همه نور اتاقش رو تنظیم کن ... سعی کن کم نباشه ... خیلی هم پر نور نباشه ... من رفتم نمایندگی ایکیا یه آباژر سفید رنگ براش گرفتم و لامپ داخلش رو هم سفید انداختم ... خیلی نور خوب و ملایمی داره ..... بعد تا یک هفته پیشش بخواب تا عادت کنه ... ممکنه شبای اول کنار نیاد ولی تو خسته نشو و عقب نکش چون اونوقت احساس میکنه و دیگه توی اتاقش نمیخوابه ... بعد گدشت چند شب کم کم عادت میکنه ..... شاید بعضی شبا بهونه بگیره ولی بازم کوتاه نیا و سعی کن با حرف قانعش کنی که دیگه بزرگ شدی و ..... من تا یک ماه اول همش استرس داشتم و هر دوساعت بهش سر میزدم ... چون توی زمستون جداش کردم همش نگران پتوی روش بودم ... خلاصه دوماهی طول کشید تا بیشتر خودم عادت کنم ... ولی بعدش خیلی خوب بود ... الان هر کارم که کنی پیش ما نمیخوابه و میگه میخوام برم توی اتاقم اسباب بازیهام تنهان راستی اینم یه راه خیلی خوب بود که جواب داد .... من از اسباب بازیهای مورد علاقه ش استفاده میکردم و اونارو میچیدم کنار و روی تختش و میگفتم اینارو تنها نذار و پیششون بخواب .... امیدورام موفق بشی عزیزم ... اصلا کار سختی نیست ...............
مامانی رادین
پاسخ
ممنون دوست ماهم لطف کردی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
31 اردیبهشت 94 1:12
تولدت مبارک خوشکل و خوشتیپ خودم. مامان بابا سنگ تمام گذاشتن ان شاءالله همیشه سایتون بالای سرش باشه
مامانی رادین
پاسخ
مرسی خاله جون لطف کردی سر زدی
مامان نازیلا
12 خرداد 94 12:46
تولدت مبارک پسر گل این شاا... صد ساله شی عکسای تولدت خیلی نازن
مامانی رادین
پاسخ
فدای تو عزیزم ممنون
کیان
19 خرداد 94 15:00
رادین جون تولدت مبارک پسر خوشگل. ایوای مواظب آستین کتت باش کیکی نشه
مامانی رادین
پاسخ
میسی کیان جونم .وای حواسم نبود هم کتم و هم کفشم کیکی شد
مامان امیرعلی
19 خرداد 94 20:37
تولدت مبارررررک عزیزم.ان شالله که هزار ساله شی.ماشالله چه عکسای خوکشلی.خسته نباشی مامانی.معلومه که خیلی زحمت کشیدی این 2 تا بوسم رو لپای رادینی
مامانی رادین
پاسخ
سلام به روی ماه دوست گلم ممنون خانومی لطف داری
مامانی
22 خرداد 94 15:03
رادین جاااانم قربونت که اینقدر ماهی تولدت مبارک عزیزم.............
مامانی رادین
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنون
یاسمن (سه شنبه ها)
1 تیر 94 22:48
به بههههههه چه تولدی ببین عشق من چه بزرگ شدههه
نیرا
2 تیر 94 13:55
با كلي معذرت تولد رادين جونو با تاخير تبريك مي گم ، مي بخشين كه اين روزا واقعا از همه چي عقب مي مونم تزيينات و كيكش خيلي قشنگ بود، كتش هم خيلي بهش ميومد ، انشالله هميشه خوب و سلامت و پيروز باشه اين گل پسر، زير سايه پدر و مادر مهربونش
سولماز
3 تیر 94 0:05
سلامم دوستم خوبی چه تولد زیبایی همیشه شاد وخوش در کنار هم باشید ادرس جدبد ما در نی نی وبلاگ سه فرشته 1390
مامان منصوره
8 تیر 94 13:38
دست مامان بابا درد نکنه چیزی کم نزاشتن.انشالله جشن دامادیت عزیزم.
بانو
9 تیر 94 15:19
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://www.banoo.ir/forum/post/5318
مامان طاها
18 تیر 94 11:41
واااااااااااااااااااااااااااااااااااایییی. چقدر دیر اومدم.تولد رادین نبودم. چه بد. اما عزیزم تولدت مبارک .ان شا الله هزار سال زیر سایه مادر و پدر گلت زندگی کنی
بابا و مامان آروین کوچولو
18 آبان 94 14:00
تولد پسر نازم هزاااران بار مبااااااااارک ایشاله شمع 120 سالگیتو فوت کنی عسلی
شادمهر کوچولو
2 آذر 94 10:38
چه تولد توووپی...چه آقا رادین خوشتیپی! به به! تولدت مباااااااارک رادین جوووون