عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

3 ماهه بهار(بخش اول)

1394/4/25 12:55
نویسنده : مامانی رادین
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم به روی ماه پسر خوشگل خودم و دوستای ناز و مهربونم

شرمنده که مامان تنبل شده و دیر به دیر میادخجالت

خیلی شیرین زبون شدی اگه وقت بشه حتما میام برات مینویسم

خب بریم سراغ عکسای آخر فروردین که عروسی رفتیم

پارک آب و آتش و پل زیبای طبیعت

عکسای امروزی بوسروی پسر منم اثر گذاشتهتعجب

لخت کردن موهای فر پسرمخوشمزه

یه سه شنبه شبم رفتیم جمکران ولی خوب سر درد به من اجازه نداد از فضای قشنگ اونجا فیض ببرم همین یه عکسم انداختم

اینم اولین تزیین کیک من به مناسبت تولد سونیا خانوم که سوپرایزش کردیم و خیلی خوش گذشت

جاده چالوس و آب بازی ولی خیلی آبش یخ بودخندونک

و کوتاه کردن موهای پسری همه دعوامون کردن و گفتن موهاش حیف بود ولی خوب رادینم اذیت میشد

شب قبل نیمه شعبان و گردش خانوادگی

 

رادینم هنوز عکسای ناز آتلیه 3 سالگیت اماده نیست .به محض اماده شدن برات میزارم

دوستای گلم به خاطر سر درد های زیادم نمیتونم بیام پای کامپیوتر همون لحظه سر دردم شروع میشه این چند وقته شرمنده روی ماهتون شدم از این به بعد با گوشی میام بهتون سر میزنم و مطالبتونو حتما میخونم و لایک میکنم دوستون دارم خیلی زیادبوسبوس

پسندها (11)

نظرات (9)

عمه فروغ
25 تیر 94 16:52
سلام عزیزم خوب هستید؟رادین گلم خوبه؟ نماز و روزه هاتون قبول باشه پیشاپیش عیدتون هم مبارک حسابی دلمون برای شما و رادینی تنگ شده بود ای جوووووووونم به این گل پسر با این عکس های خوشگلش مدل جدید موهات مبارک رادینی هر دو حالت بهت میاد چشماتون ضعیف نیست شاید علت این سردردها این باشه ان شاا.. که همیشه سلامت باشید
مامان امیرعلی
28 تیر 94 15:36
عزیزم دلمون واسه رادین تنگ شده بود.موی کوتاهم خیلی بهش میاد ماشالله آخی انشالله که سر دردت هر چه زودتر بهبود پیدا کنه.رادین جون رو ببوس
PAR3A
3 مرداد 94 14:32
به به آقا رادینِ گل و گلاب...! خدا حفظش کنه ایشاله این عروسک کوچولورو!
رومینا
7 مرداد 94 16:26
خصوصی
کیان
12 مرداد 94 14:51
سلام رادین جون مبارک باشه موهاتو کوتاه کردی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
29 مرداد 94 2:09
همیشه به گردش باشین عزیزای من . چرا سر درد شاید خدایی نکرده چشماتون ضعیف شده . رادین جون خیلی نازه مواظب گل پسرمون باشین .
مامان امیرعلی
9 آبان 94 12:38
سلام عزیزم خوبی؟؟رادین جون خوبه؟خیلی وقته آپ نکردین نگران شدم..سر دردت بهتر شده؟انشالله همیشه سلامت باشین منتظر عکسای خوشکل رادین هستیم
بابا و مامان آروین کوچولو
18 آبان 94 14:02
ایشاله همیشه لبات پرخنده باشه
شادمهر کوچولو
2 آذر 94 10:33
وااااااااااای چقده ناااااااااااااز شدی رادین جووووووووون خیلی آقا شددددددددددی چه موهاااااااای قشنگگگگگگگگگگی واقعا حظ کردم هزار هزار ماشاله