عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

سفر به همدان

1393/1/2 20:59
نویسنده : مامانی رادین
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم طبق قولی که داده بودم 

اینم عکسای همدان در تاریخ ١١/٧/٩٢که خیلی خوش گذشت وبه عمه بابا هم خیلی زحمت دادیم چون ماشین خراب شد ومجبور شدیم چند روز بیشتر بمونیم

 

http://up.patoghu.com/images/upbqnvujtg4ojvi3l9fc.gif

http://up.patoghu.com/images/upbqnvujtg4ojvi3l9fc.gif

شکلک های محدثه

رادین در غار علیصدر

رادینم خوشحالی که دوربین و تونستی برداری چون من نمیدادم دستت که خرابش نکنی

پسر فضول چکار به دندونای اقا شیره داری

اینم ٢تا عشق زندگی من

قربون اون دندونات بشم من ماچ

ببخشید اگه زیاد بود خسته شدین اگه نظر بدید خوشحالمون میکنید

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آرين
5 فروردین 93 8:15
سلام به رادين ناز و مامان مهربونش قربونش بشم كه شيطوني مي كنه اين پسمل خولدني مااميدوارم زندگيتون سراسر شادي باشه عزيزم با افتخار لينك شديد
مامانی رادین
پاسخ
ممنونم گلم شما هم لینک شدین از اشنایی با شما خوشحال شدم
مامان آرمین
30 شهریور 93 16:26
همیشه به گردش عزیزم