عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

یه مرحله از زندگی

1393/1/6 18:57
نویسنده : مامانی رادین
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.سلام جوجه مامان

خیلی ناراحتم خیلی خیلی

میدونی چرا ؟

چون دارم راد رادمو از شیر میگیرمگریه

الان که دارم برات مینویسم بغض گلومو گرفته

باورم نمیشه اون جوجه ای که توی بیمارستان دادن به من تا بهش شیر بدم الان مرد شده وباید از شیر بگیرمش

عمر ادم چه زود میگذره

هیچ وقت فکر نمیکردم انقدر زود ازدواج کنم و بچه دار بشم و تو سن 25 سالگی بخوام نینی مو از شیر بگیرم

ولی انقدر زندگیم خوبه و باباتو دوست دارم اصلا از اینکه زود ازدواج کردم پشیمون نیستم

خدایا شکرت

اخه میدونی تو بهترین بابای دنیا رو داری

همش به خودم دلداری میدم میگم پسرم دیگه مرد شدهچشمک

همش میگم شاید از شیر بگیرم غذا خوردنت بهتر بشه و یه کم وزن بگیری

رادینم هر جا میریم همه میگن چرا رادین انقدر لاغر شده تو رو خدا غذا بخور بزار بزرگ بشی از دیروز که شیر نخوردی خیلی بهتر غذا خوردی وتقریبا تمام وعده هات سر جاش بود

چون الان همش بیرونیم یا مهمون میاد تو هم خیلی خسته میشی فرصت خیلی خوبی بود ولی اصلا نه روی پام میخوابی نه بقلم

2شبه که میگی رو تختم (البته تختت کنار تخت خودمون)میخوابم بعد باید تو گوشی برات فیلم حسنی بزارم نگاه کنی منم میزنم رو شونه هات تا کم کم خسته میشی وخوابت میبره امشب خیلی خوب خوابیدی و تا ساعت 30/10 بیدار نشدی وقتی بیدار شدی با بغض گفتی هاپو بیاد امنی رو درست کنه الهی قربونت برم مامانی

بعدم تو بقلم با شیشه شیر پاستوریزه خوردی و خوابت برد دوباره هنوزم تا الان که برات مینویسم بیدار نشدی ماچ

خدا کنه زود عادت کنی و اذیت نشی باید این چند روز بیشتر حواصم بهت باشه تا گل پسرم این مرحله از زندگیتو راحت پشت سر بزاری

خدا کنه وابستگیت به من کم نشه وهمین جوری که منو دوست داری دوست داشته باشی اخه میدونی هر وقت میریم پایین خونه مامان فرشته که شما بهش میگی مامان پسته خندههمش حواصت هست همه چی به من بدن سریع میگی چایی بیارین سر سفره بهم قاشق میدی دوغ تعارف میکنی من فدای تو بشم مامان به قول خودتت باااشه

دوستان دعا مکنید برامون تا رادینم اذیت نشه ممنون

اخرین باری که رادینم شیر خورد٤/١/٩٣ساعت١٥/٨

سن یک سال و11ماه و20 روز و 13 ساعت 

عاشقانه میپرستمت 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامی پوریا
7 فروردین 93 15:32
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامانی رادین
پاسخ
مرسی همچنین برای شماعزیزم
مارجانیکا
7 فروردین 93 16:20
سلام مامان رادین جون بچه ها زود بزرگ میشن...ولی همین گذر زمان شیرینه... امیدوارم شما و رادین جون در همه مراحل زندگی موفق باشید...
مامانی رادین
پاسخ
ممنونم عزیزم
میترا(مامان مهران)
8 فروردین 93 14:01
سلام ماشالله پسر ناز داری انشاالله بدون هیچ سختی این مرحله از زندگی بگذرد
مامانی رادین
پاسخ
ممنون دوست خوبم ایشالا
مامان رها
12 فروردین 93 11:45
خداهمه رفتگانتونو بیامرزه درضمن برای ازشیرگرفتن رادین ناراحت نشید چون بهش شیردادین ووقتشه که ازشیر بگیرین منوبگین که کلا شیرم نیومد که به رها بدم خیلی غصه خوردم ولی چه فایده ............
مامانی رادین
پاسخ
مرسی خدا رفتگان شما هم بیامرزه ناراحت نشین کار خداهمون که رهاجونو داده شکر