عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

اسفند 93+نوروز94(سال نو مبارک)

1394/1/5 14:57
نویسنده : مامانی رادین
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یدونه پسر خودم

و 

تمام دوستای گل و پر محبتم که توی این چند وقت نبودیم همش جویای حال ما بودن

دوستون داریم خیلی زیاد

totalgifs.com flores gif gif 31.gif

و انتهای این قصه سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود

تشکر برای بودنت در سالی که گذشت

آرزو برای داشتنت در سالهای اینده.

ناب ترین دعاهایم را بر تار خورشید و عرش کبریایی به ودیعه می گذارم تا همای سعادت بر زندگیت لانه کند....

از خداوند چیزی را برایت میخواهم که جز در خاطر خدا در باور هیچ کس نمی گنجد...

سال نو مبارک عزیز دلم

 

پسر گلم تو اسفند ماه انقدر سرم شلوغ بود از وبت دور شده بودم هر سری میومدم برات بنویسم یه برنامه ای پیش میومد نمیشد.شرمنده نفسم شدم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

میخواستم ازت عکس بگیرم گفتم دستتو بردار

 

بردی بالا گفتم نه بیار پایینتر

این مدلی شدی

بعدم پایینتر قربونت برم من

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

این روزا خیلی فرق کردی قشنگ میشه فهمید بزرگ شدی خیلی شر و شلوغ شدی و همش دعوامون میشه. اول بسمه الله نمیخوام گله کنم ولی خوب نمیشه دیگه

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

انقدر شیرین حرف میزنی دل همه رو میبری .یه مدت عمه اومده خونه مامان فرشته تو هم کلی به بودنش عادت کردی و همش میری پایین صبحونه هم فقط از دست اون میخوری .روزای اول همش میگفتی عمه نره ها .بعد دیدی فعلا هست دیگه خیالت راحت شده.با ایلیا هم که همش لجبازی و آشتی و دعوا داری.

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

یه اخلاق بدی هم که داری همه بچه ها و حتی بزرگتر از خودت اگه خلاف نظر تو برخورد کنن میزنی. وای که من چقدر اون لحظه خجالت میکشم.بیشتر از همه هم آنا (نیایش که رادین اسمشو از بچگی گذاشته آنا)میزنی و گاز میگیری اصلا با هم سازتون نمیشه

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

از موارد نادر که پیش میاد تو و آنا با هم بازی میکنیدتعجب

رادین در حال گاز دادن روی ماشینشون

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

اینم تنبیه دهه شصتی برای گاز گرفتن آناتعجبخنده

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

چند وقت پیش سر عوض کردن کانال تی وی با ایلیا دعوات شد و یه گازی ازش گرفتی که تا اخر عمرش یادش بمونه.دیگه نمیدونم چکار کنم از هیچ چیز و کسی هم نمیترسی و دعوا هم که تاثیر نداره....

شب چهار شنبه سوری  خانواده خاله و کل بچه هاشو داماد و عروس و عمو کوچکم جمع شدیم خونه مامان مهین .خیلی خوش گذشت ایلیا هم با خودمون بردیم که اونجا مثل پسر داییش (رادین)ترتیب کل بچه ها رو دادخنده

همه با هم رفتیم بیرون و آتیش بازی کردیم و بالن هوا کردیم .کلی هم عکس انداختیم .اون شب تولد عرفان نوه خاله من هم بود و کیک بازی هم کردیم .ولی حیف رادین از بیرون اومدیم بغلم خوابت برد تا اخر شب. موقع عکس یادگاری و کیک خواب بودی نفسم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

قبل از رفتن

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

پروانه ای که اون روز اومده بود خونه مامان مهین

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

14 اسفند هم عروسی دختر عموی من بود خیلی خوش گذشت ولی رادین اصلا پیش ما نبود و کلا رفت تو مردونه دیگه پسرم مرد شده دورش بگردم

خب حالا بریم سراغ عکسای عید 94

لباسای خونگی برای عید+لباسایی که بالا تنته

اینم یه دست مامان دوزآرام

اینم صبح بعد روز عید

 روز اول عید دیدنی

هفت سین زندایی من

اینم خوشتیپ عمه

اینم تیپ عید پسرم

 

حلقه به دستای پسرم میاد نه؟؟؟

  ایشالا همگی سال خوبی داشته باشین.به همتون سر میزنم.

totalgifs.com sweet-babys gif gif 12.gif

پسندها (13)

نظرات (29)

مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
6 فروردین 94 12:40
سلام عزیزم این چه حرفیه من همه نینی ها و مامان هاشونو دوست دارم اما واقعا انقده مشغله دارم که فقط وب ملودی و میرسم بروز کنم و شاید در ماه حتی یکبارم نتونم چند تا وبی رو که از اول میشناختموشون هم سر بزنم . شما توی وب هر کی رفتین تا حالا اسمی از من دیدین ؟ کار بیرون کار خونه یکتنه نگهداری ز بچه واقعا هزار سر دارم و هزار سودا . عید شما هم مبارک شرمنده که باعث ناراحتیتون شدم امیدوارم درکم کنید . گل پسرتون و ببوسین امیدوارم هزاران سال در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید
مامان امیرعلی
6 فروردین 94 21:34
سلاااااااام عیدتون مبارک .خیلی وقت بود نبودید دلمون واستون تنگ شده بود ماشالله به رادینی شر و شیطون آره حلقه خیلی به دستش میاد ان شالله دامادیش.لباساشم خیلی خوشکله و بهش میاد
عمه فروغ
6 فروردین 94 23:44
سلام عزیزم خوب هستید؟ رادینی خوبه؟ به به چه عکس های خوشگلی دلمون برای رادینی تنگ شده بود لباس هات مبارک رادین گلم ان شاا.. به شادی بپوشی عزیزم برادرزادتون چقدر شبیه رادینه خدا براتون نگه داره عکس های رادین هم مثل همیشه عالیه در ضمن مامان خانمی دستت طلا بابت لباس خوشگلی که دوختی به نظرم از همه لباس های آماده هم خوشگلتره
کوثر
7 فروردین 94 11:02
سلام خاله جون.خوبید؟رادین جون چطوره؟ راستی سال نو مبارک باشه امیدوارم سال خوبی داشته باشید. فکر کنم من. یادتون بیاد من کوثر هستم. گفتم وبم خذف شده دوست دارید به وب اصلیم سربزنید خوشحال میشم. لینک شدید.موفق باشید.
مامانی رادین
پاسخ
سلام عزیزم عیدت مبارک خوبه ممنون. بله عزیزم حتما میام بهت سر میزنم.
مامانی
7 فروردین 94 18:28
عیدتون مبارک عزیزم ...........چقدر خوشگل شده نانازم لباسهای عیدش چقدر بهش میاد واااااااااای نگو از موهاش .......
مامانی رادین
پاسخ
سلام خانومی سال نو شما هم مبارک سال خوبی داشته باشین.ممنون خاله لطف داری]
مامان نازیلا
10 فروردین 94 13:56
بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است.....عزیزم با تقدیم صمیمانه ترین درودها عید 1394 را به شما و خانواده تبریک میگم بخصوص به رادین گلم .شاد باشید و سرشار از سلامتی
خاله مهتاب
12 فروردین 94 16:06
سلللام مامی رادین..سال نو مبارک..ماشالا آقا رادین چقدر خوشتیپ شده واسه عید..ایشالا همیشه سالم باشه.. امیره منم خیلی خوشتیپ شده بود ولی نتونست تیپ بزنه.. براش دعا کنید..
مامان طاها
16 فروردین 94 10:09
سلام عزیزم.سال نو مبارک.امیدوارم همیشه سلامت باشی. آفرین به مامان خوش سلیقه
کیان
19 فروردین 94 11:30
رادین جون عیدت مبارک . مدل موهاتم خیلی بهت میاد
مامان مهراد
19 فروردین 94 14:10
سلام سال نو مبارک. به به چه پسر خوشتیپی نه چه پسرای خوش تیپی. چه هفت سین های قشنگی.
مامان مهراد
19 فروردین 94 14:12
میبینم که باز هم هنرنمایی کردی و لباس های خوشگل دوختی. ای جانم رادین چقدر با نمک داره به ماهی نگاه میکنه.
مامان امیرعلی
22 فروردین 94 17:26
مامان رادینی 20 روز از عید گذشته نمیخوای نظرات ما رو حداقل بذاری
هستی
23 فروردین 94 15:02
سلام خاله جون هزارماشا...به این قندعسل چقدربزرگ شده خداببخشه حتما براش اسپنددود کنید عکساتون خیلی زیبا بودن میبوسمتون بازم بهتون سرمیزنم شرمنده اگه دیراومدم
الهه مامان مبین
23 فروردین 94 19:23
سلام دوست خوبم سال نو مبارک چه سفره هفت سین خوشگلی همیشه به گردش
الهه مامان مبین
23 فروردین 94 19:24
قربون اون تیپ خوشگلت قربون اون شیطنت هات بشم من من همیشه میگم بچه ها هر چقدر دوست دارند شیطنت کنند ولی همیشه سلامت باشند ان شاا.. فدات بشه خاله
الهه مامان مبین
23 فروردین 94 19:25
همیشه دوستون دارم قربون اون گاز گرفتنت . منم یه دختر عمه دارم که توی بچگی همه بچه ها رو گاز میگرفت این شده یه خاطره برای هممون
الهه مامان مبین
23 فروردین 94 19:26
زهرا
25 فروردین 94 16:11
سال نو برهمه شماهامبارك سال خوب خوشي در كنار هم داشته باشين
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
26 فروردین 94 19:49
الهی فدای این پسر خوش تیپ. رادین جون یه دونه ای. سال خوبی داشته باشین . مامان خوش ذوق و سلیقه که همچنین دسته گلی پرورش دادین . سالی سرشار از شادی و سلامتی را براتون آرزو دارم
تاپ
28 فروردین 94 13:03
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
الهه مامان آرمین
31 فروردین 94 15:45
سلام.ماشالا به این گل پسر خدا حفظش کنه من ادرستون رو از اینستگرام دراوردم شما هم دوستداشتید بهمون سر بزنید
مامان بردیا
2 اردیبهشت 94 16:46
امیدوارم سال بسیار خوبی باشه براتون
ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 21:52
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 22:28
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان نازنین جون
7 اردیبهشت 94 9:11
سلام عزیزم خوبین، خوشین عیدتون مبارک ،انشاا... سالی خوب و خوش پیش رو داشته باشین چقدر لباسات خوشگله البته مثل خودت انشاا... حلقه ی دامادیت عزیزززززززززززم
مامان رويا
8 اردیبهشت 94 18:27
پسرتون خيلي ماهه موهاش كوتاهتره ماه تره خداحفظش كنه
مامان رادینی
9 اردیبهشت 94 2:01
وووووووووووووووووووووووی چه عکساش خوشمزه بود مثل خودش دلم خواست یه ماچ گنده کنم از لپای قشگش با اون موهای نازش
عمه فروغ
19 اردیبهشت 94 0:32
سلام عزیزم خوب هستید؟رادین گلم خوبه؟ کجایید نیستیدنگرانتون شدم ان شاا.. که هر جا باشید سرتون با شادی ها گرم باشه
مامان آنيتا
24 اردیبهشت 94 22:45
سلام گلم مطلب گذاشتم نظر یادت نره