عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

زندگی با تو چقدر قشنگه

1393/2/5 18:30
نویسنده : مامانی رادین
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگم

مامانی امروز با بابا رفتیم بیرون خرید کنیم(البته تو قبلش بابا رفتی مغازه و کیفتو بردی و کلی خوراکی برداشتی بعد پیش مامان فرشته موندی)ولی فقط برای تو کلی خرید کردم عاشق اینم که برم مغازه و برات خرید کنم وقتی اومدیم سریع اومدی پله گفتی کجا بودی تا لباسارو نشوند دادم خوشحال ازم گرفتی رفتی باز کردی قربونت برم من

رادین امروز میخوام یه کم از شیرین زبونیات برات بنویسم البته چون حافظه من عالیه چشمکبعضی هاشو برات میگم

رادین وقتی برنامه کودک میبینه....

مامان...رادین بیا برنامه کودک ببینیم

رادین..این کیه؟؟؟سوال

مامان..پیشیه

رادین ...پیشیه کیه؟سوال

مامان ...پیشیه رادینه لبخند

رادین...گریه پیشیه من چرا دفده اونجاگریه

مامان ..پیشیه تو نیست پیشیه نینی اس

رادین ...نینیه کیه؟؟؟سوال

مامان ...نینیه مردم خمیازه

رادین ...مردم کیه؟سوال

مامان...مردم توی خیابون

رادین ....خیابون کجا؟؟

مامان...غلط کردم رادین بیا بریم بازی کنیمکلافه

دیروز پهلوم درد میکرد اومدی اتاق دیدی دستم به پهلوم یه جوری نگام کردیمتفکر گفتم رادین پهلوم درد میکنه دیدم بدو یدو رفتی بیرون پیچ گوشتی به دست برگشتی لباسمو دادی بالا گفتی دوروس اونم منخنده بعد خودتم خندت گرفت و باهم کلی خندیدیم فدای مهندسم بشم که حالا دکتری هم قاطیش کرده

فردای تولدت داشتم برات لباس میپوشوندم بریم بیرون گفتم میخوایم بریم برای راد رادم لباس بخریم سریع گفتی من لباس دارم گوشی ندارم الهی من فدات بشم انقدر برات جیغ زدم بعد چند وقت گوشی خریدی اخر شب رفتی به بابا میگی بابا گوشیم قاب ندایه ناراحتبابا رفت قاب گوشی خودشو داد به تو وقتی قابو برات انداختیم انقدر خوشحال شده بودی که تا حالا این جوری ندیده بودمت خندهاومدی به من میگی تو ندایی..پول بده برم برات بخرم دورت بگردم پسر مهربونم که به فکر منی

بابا به رادین میگه تو پسر کیی؟

رادین..پسر مامانم

بابا...پس من چی

رادین ...پسر تو هم هستمممم لبخند

رادینم از اون روز که رفتیم خونه حاجاقا گوسفندرو دیده بود تو حیاط ترسیده بود هروقت یادش میفتاد سریع میومد میگفت بکم کن(بغلم کن)دیگه میچسبید به منو ساکت میشد هرچی باهاش حرف میزدم ساکت میموند فقط بعضی موقعا میگفت ببیی جوجو میتسم استرسمامان بمیره ولی مامان فرشته با اب نمک و...یه کارایی کرد و ترس تورو ریخت حالا دیگه نمیترسی فدات شم

هر کس به رادین بگه رادین اومدم بخورمت بدو بدو فرار میکنه میگه نه نه استرسفکر میکنه جدی اومدن بخورنش اون روز عمو امیر میگه رادین اومدم بخورمت تو هم راه فرار نداشتی با یه قیافه بامزه ای همراه با ترس گفتی نه نه بیا اب بخورچشمک

شبا پسر مامان بیدار میشه میگه اب بده گشنمه بعد خوابالو خوابالو اب میخوره با چشای بسته میگه توام او (تو هم بخور)سریع هم میخوابه تو خواب هم به فکر مامانی عزیزم

بهترین غذای رادین ابگوشتو کوکو ماکی (ماکارونی)هست فقط تا حالا گشنش بشه میگه گذا بده ابجوش بده یا میگه کوکو پپزیم بعضی وقتا هم ماکارونی شکلی میگیره با قابلمه و اب و قاشق برای من ماکی پپزه پسرم اشپز هم هست هر وقت هم نخوای بخوری میگی مامان اودم زیاد زیاد اودم میگم کی خوردی من ندیدم میگی اات 2 (ساعت 2)

هر وقت اماده بشیم میگی بریم خونه انا امهین(نیایش و مامان مهین)برای درست شدن قافیه هم همچین سریع میگی امهین ولی همین جوری مامان مهین صدا میکنی نسرین اومده تو پله میگه رادین منم میام میگی خونه نیستن نسرین میگه پس تو کجا میری میگی من لباس پوشیدم برم تو نیا نیستن

رادین نمیدونیم چرا به ماست Butter bilderمیگه ماست کردی تعجبهر کی میگه ماست ترکیه داد میزنی نه ماست کردیه اون روز رفتی دم در میگم کجا میری میگی میرم ماست کردی بخرم بعد اومدی میگی دریدم بیا بخور(با یه تشدید رو خ و خیلی غلیظ)منم گرفتم الکی خوردم میگی برو با ادوق(قاشق)بخور با دست بده

اون روز تو خونه چوب کبریت پیدا کردی با یه هیجانی اومدی برام تعریف میکنه این اتیش مال ایلیا اون روز اومد دفت بایا بایا (بالا)اتیش زد عمه بود مامان پسته بود ایین(نسرین)چایی اواد ما اودیم با هم من بعد چند دقیقه فهمیدم داری چهارشنبه سوری رو تعریف میکنی بعد میگی دیگه چی اودیم گفتم تخمه بعد با هیجان میگی اده تخمه پفک ..الهی من دورت بگردم شیرین زبونم

تا ماشین پلیس ببینی میگی این پییس منم ماشین پپس دایم بابا ممد هم پییس بدو بدو میری عکس بابا رو رودیوار نشون میدی

حالا یه سری از کلمات که رادین اختراع کرده  

اچیخ..(اشغال)      دریده(خریده)    نه بیا(نیا)    نه پاشو (پانشو)    ابده و اپوتیکا(حرف بد رادین موقع عصبانیت در واقع یه فحش)        ادوق(قاشق)          نخ(زیر ن کسره داره) تخم مرغ

خیلی طولانی شد ببخشید با یه عکس از عسلم تمومش میکنیم

پسندها (2)

نظرات (20)

شهلا مامان امیرارسلان
7 اردیبهشت 93 0:23
رادین کوچولو لباسای نو مبارک کاش که میشود ما هم یه بار دست پخت آشپز کوچولو رو بخوریم قربونت برم با این کلمه های قشنگی که ساختین
یاسمن (سه شنبه ها
7 اردیبهشت 93 6:16
وای انقده ذوق میکنه آدم موقع خوندنش مخصوصا وقتی خودت سعی کنی مثل اون کلمات رو ادا کنی ای جانم ، من عاشق اون فحش دادنش شدم معلومه خیلی فحش منکرانیه
مامانی رادین
پاسخ
فحشای رادین تو فامیل معروف شده همه دیگه از اینا استفاده میکنن شما هم خواستی میتونی بگی
مامان طاها
7 اردیبهشت 93 11:30
قربون شیرین زبونیهات برم خاله جون. چقدر مهندسی بهت میاد.لینکت کردم.مرسی بهم سرزدی
مامانی رادین
پاسخ
خدا نکنه خاله جون منم با افتخار لینکتون کردم
خاله
7 اردیبهشت 93 14:33
سلام سلام ماشالا به پسری نازت خدا حفظش کنه و مامانی هنرمندش
میترا
8 اردیبهشت 93 12:31
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم گفت در عوض او ، تو دنیا داری گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
میترا
9 اردیبهشت 93 11:53
خصوصی
خاله
9 اردیبهشت 93 23:26
سلام مامانی دختریم 13 ماهه شده بدو بیا براش یه یادگاری بذار.....................
نارین
10 اردیبهشت 93 18:56
جونم عزیزه دلمی تو شیرین زبونم
مامان رها
11 اردیبهشت 93 23:53
جووووووووووووووووووووووونم رادین جان خیلی نازی.....
مامان حدیث
12 اردیبهشت 93 23:12
سلام عزیزم حرفای رادین جون را بیشتر ترجمه کن آخه کلی به مغزم فشار آوردم تا بعضی از حرفاش را متوجه شدم
مامان الی(الهام)
14 اردیبهشت 93 11:57
عجب ماجرایی دارین با تی وی ممنون از پیشنهاد دوستیتون مامان گل باافتخار لینک شدین بووووووووووس برای رادین خوشتیپم
مامان رها
14 اردیبهشت 93 12:48
یاسمن (سه شنبه ها
16 اردیبهشت 93 2:14
مامان بد بیا عکسای رادین جون مارو بذار ببینیم خودت همش پیششی دلت تنگ نمیشه دل ما که میشه
مامان آرين
16 اردیبهشت 93 7:59
اي جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم چقدر شيرين و خواستني هستي شما رادين كوچولو ...واقعاً خوردني شدي عزيز دلم بيا بغلم
مـ ــریـــ ـــــم
17 اردیبهشت 93 10:29
فدا شیرین زبونی هات کوچولوی خوشگلم ای جانم عکسشو . مثِ مرد کوچولوها نشسته
مامان بردیا
18 اردیبهشت 93 16:04
جانم فرشته شیرین زبون
مامان آرين
20 اردیبهشت 93 7:53
رمز پست بعدي رو اگه لطف كنيد ممنون مي شم عزيزم
مـ ــریـــ ـــــم
20 اردیبهشت 93 10:37
_♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\__♥آپم _♥___\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم. من رمز ندارماااااااااااااااااااااااا
میترا
20 اردیبهشت 93 10:39
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
مامان حدیث
22 اردیبهشت 93 0:57
سلام منم رمممممممممممممززززززززززززززززززز مییی خوااااام
مامانی رادین
پاسخ
چشم عزیزم همین الان میام