عزیز دل مامان رادین عزیز دل مامان رادین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

رادین شازده کوچولوی خونه ما

سالگرد ازدواج و روز مادر

1393/2/3 19:18
نویسنده : مامانی رادین
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 با کلی تاخیر اومدم روز مادر و تبریک بگم به همه دوستای خوبم که تو این چند وقته کلی بهشون وابسته شدم

کارت پستال درخواستی طراحان

دقیقا روز مادر ما مصادف شد با برگشت بابا بزرگ بابا یعنی حاج اقا از کربلا منم شب قبل یه کاپ کیک درستیدمو با زنعمو اینا رفتیم پایین و برای مامانی کادومونو بردیم والبته کلی پایین خوش گذشت و از ما استقبال خوبی به عمل اومد زنعمو نسرین هم شاهد امرهخندهرادین هم قبل رفتن اومده پاکتو از من گرفته میگه مال کیه میگم مال مامان فرشته پولارو دراوارده میده به من میگه تو نداری اینا مال تو پاکتم برده تو پله مامانو صدا کرده میگه بیا اینم برای تو اینم کادو دادن پسری به مامانش

اینم کاپ کیک مامانی دیدم کسی مارو تحویل نمیگیره ناراحتخودم خودمو تحویل گرفتم (روزم مبارک)

روز قبلش بابا گفت یه جارو انتخاب کن با هم بریم بیرون و یه هوایی عوض کنیم و البته یه کادویی هم برای بنده خریداره بشه من که انتظار ندارم ولیمروارید و شام بخوریم بیایم خونه ولی از شانس بد من و شانس خوب باباییخنده قرار شد بریم خونه حاج اقا وکل نقشه من نقش بر اب شد و شامم موندیم اونجا خیلی خوش گذشت و کلی با بچه ها تو حیاط موندیم و خندیدیم عیبی نداره حتما تو این چند روز جبران میکنیم چون خونه ما یک هفته روز مادره وگرنه بابا یک سال بیمه نداره دیگه خودش میدونه چشمک

راستی یادم رفت بگم که همون روز سالگرد ازدواجمون هم بود و ما وارد ٧سال زندگی مشترکمون شدیم هوووورا

Globus blumen globen

از همین جا این روزو به مامان عزیزم و مامان همسری تبریک میگم که خیلی برای ما زحمت کشیدن 

از خدا هم ممنونم که یکی از فرشته هاشو از اسمون برای من فرستاد تا من هم مادر خطاب بشم و لذت مادر بودن رو با تو فرشته معصومم بچشم خدا یا همیشه نگه دار همه بچه ها و رادین من باش و به همه منتظرات یه نینی بده تا طعم شیرین مادر بودن و بچشن

                                                                           الهی امین

پسندها (1)

نظرات (1)

یاسمن (سه شنبه ها
7 اردیبهشت 93 6:22
بابا کدبانو ، کاپ کیک ، خیاطی .... از هر انگشتت یه هنر میباره همینجا به جناب شوهرتون تبریک میگم به خاطر داشتن شما
مامانی رادین
پاسخ
کجاشو دیدی یاسی جون ولی به شما نمیرسیم بااون غذاها وای دوباره یادم افتاد